środa, 17 października 2012

Przedstawiam(y) się :]

No to się udało....
Po przeczytaniu niezliczonej ilości blogów, odrzucaniu od siebie chwilowej pokusy, aby samemu założyć "takie cuś" i poczekać aż przejdzie lub dojrzeje... stwierdziłam, że chyba jednak dojrzało. Jak wszyscy widzą to mój pierwszy post. Jestem tu nowiutko- świeżusieńka i nawet nie wiem jak to będzie wyglądać...
Mimo wszystko próbuję. Tak więc zgodnie z tytułem przedstawię się/nas:
Jest nas obecnie czworo (ew. sześcioro- ale o tym poniżej)

ja- uczę, uczę, uczę- zawodowo. Prywatnie coś tam "dziubię", pichcę, zbieram z takim samym zaangażowaniem. Czytam kiedy tylko mogę zaniedbując czasem haniebnie resztę stada, obserwuję maniakalnie pobliską przyrodę, próbuję wpoić psom podstawowe zasady wychowania, staram się wyhodować cokolwiek jadalnego itd... o tym pewnie bardziej szczegółowo później :]

małż-onek- też pracuje, namiętnie uprawia piromancję (na szczęście zazwyczaj w kominku), z radością pochłania to, co ja upichcę(przynajmniej tak twierdzi) i oddaje się "rzutami" swym hobby- znaczy albo przez tydzień nonstop gra na PC, albo czyta, albo muzyczki rózne tworzy.

Brego- pies-pies nazywany "Faflunem" gdy ma przytulaśny nastrój, bądź też "męczyd...pą" gdy przytulaśny nastrój staje się zbyt upierdliwy. Ma prawie 7lat i jest schroniskową znajdą. Z nami od ponad sześciu.

Mithrill- pies-suczka nazywana "Małą Mi" ze względu na charakterek zwłaszcza w stosunku do Bregusia. Po prostu mała despotka i wredota, mimo że dwa razy mniejsza od niego. Głównym hobby Małej Mi jest jedzonko- syndrom poschroniskowy... Mith ma około 1,5roku z nami uczy się szczęśliwego psiego życia od 17 lutego czyli równo 9miesięcy!

Ewentualne sześcioro uzupełniają dwa ślimaki afrykańskie, ktore nie są zbyt interaktywne, więc o nich raczej za dużo tu nie będzie :]

No to się udało...- jak na wstępie.
Wyprodukować pierwszy post.
Mam nadzieję, że będą następne, w któych bliżej się poznamy :]
pozdrawiam wszystkich, którym udało się tu zajrzec i przebrnąć przez moje pierwsze publiczne "wypociny".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz